Testperiod under september: alla delar av databasen Visible Body och flera Nature-tidskrifter

2 september 2019

Under bibliotekets testperiod i september har du som är anställd eller student vid Göteborgs universitet tillgång till samtliga delar i databasen Visual body, samt flera tidskrifter från Nature. Logga in med ditt GU-konto för att komma åt resurserna.

Databasen Visible body

Biblioteket har redan en prenumeration på delen Muscle Premium i databasen Visual body, men under september testar vi ALLA övriga delar i databasen. Du som har GU-konto kommer därmed åt följande delar:

• Anatomy & Physiology
  • Human Anatomy Atlas
  • Anatomy & Function
  • Skeleton Premium
  • Physiology Animations
  • Heart & Circulatory Premium

Till Visible Body

Tidskrifter från Nature

Följande tidskrifter från Nature är tillgängliga för GU-anslutna under september:

Kontakta oss

Kontakta oss om du har synpunkter eller frågor om de resurser som ingår i testperioden.

• Beskriv din fråga